2007-03-24

Naszła mnie nostalgia - przypadkowo trafiłem na stronę o Amidze, że Amiga jeszcze dycha to wiedziałem, ale nie wiedziałem, że aż tak.
No i wyklikałem sobie gierki, w które grałem: absolutny hicior - Syndykat, Dune, Dune II, Wing Commander, Frontier - a tego akurat nie ma opisanego, dziwne, Cywilizacja - tej też nie ma, przy jej intrze odrabiałem zadania z matematyki, akurat mieliśmy dzielenie wielomianów, pamiętam, bo intro się wlokło, Mortal Kombat 1 i 2, które chodziło konkretnie, North & South, Worms, Alien Breed Tower Assault - to mnie maksymalnie wkurwiło, bo miałem A500/1MB i nie wszystko działało, a jak kiedyś pojechałem po bandzie i skombinowałem fajną giwerę, to system zapisu gry mi ją zabrał.
Łezka się w oku kręci, zarówno na widok wyglądu tamtych gier, jak i na wspomnienie szczenięcych chwil, które się przy nich spędziło.
dorzut