2007-03-14

Dzisiaj murzyńskość lokacji i międzynarodowość środowiska określiły nowe standardy.
W listopadzie przyszło od GKO, że może bym napisał jeszcze takie coś, o takie malutkie.
Przeczytałem, naszkicowałem w mailu, jak to zaprogramuję, wysłałem do wszystkich potencjalnie zainteresowanych, o których wiedziałem.
Oczywiście nikt nie odpowiedział, bo po co.
Po 3 miesiącach przyszło, że to co zaprogramowałem jest złe, i mam to zrobić inaczej, zrobiłem.
Ficzer poszedł do testów, i co? Nie działa, bo GKO zjebali, jak zwykle.
Po długiej inwestygacji wymyślili rozwiązanie, które było porządne, zostało szybko napisane i poszło, ale jak łatwo się domyśleć, waliło się dalej. Zaczęli inwestygować mocniej.
W końcu zinwestygowali - połowa tego co napisałem jest do wyjebania, bo ficzer miał wyglądać całkiem inaczej, i dlatego to moja wina, i mam to przeprogramować.
Najbezczelniejsza zmiana reguł podczas gry jaką widziałem od dwóch lat, chyba będę się musiał przyzwyczaić do garnituru przez jakiś czas.
A cud się zdarzył, i najprawdopodobniej Projekt Absurdalny do piachu nie pójdzie, bo hunowy tool taki rozbudowany nie jest, więc będzie współpracował z PA.
Z garniturem jest fajna sprawa, bo testerzy nie mogli mnie poznać, ryj jakiś znajomy, ale nie wiadomo było do końca kogo.