2007-06-04

CHata wUJA, czyli scenki z życia plantacji...

Dyskusja na temat logowania, jakiś nowy ficzer, architektura warstwowa, jedna warstwa jest dana, dla tego nowego ficzera trzeba coś przesłać przez tę daną warstwę.
ktoś: To może by tutaj dodać jakąś message, i tutaj w nasłuchiwaczu byś sobie ją sparsował... ja: A ile macie tych nasłuchwaczy? ktoś: Kilka. ja: To zróbcie kilka plus jeden, nikt nie zauważy, a nie będziecie musieli parsować. (chyba przeszło)

Nowy jest troszkę podobny do jednego starego kolegi. Też słucha muzyki tak, że ja słyszę output z jego słuchawek. Nie słucha krapu typu Britnej Spirs. Słucha chyba metalu.
Ale wyłącza muzykę gdy gdzieś wychodzi.
Plantacja obsługuje krzaczki, małe krzaczki są podłączone do dużych krzaczków, soft służy do zarządzania krzaczkami, między innymi przepinać małe krzaczki do innych dużych krzaczków.
W bazi GKO jest tabelka Krzaczek i tabelka Stan, która opisuje stan krzaczka.
Jak łatwo się domyśleć, jeżeli mamy małego krzaczka, to to, do jakiego dużego krzaczka jest podłączony mały mamy w tabeli Krzaczek. Absolutnie nie w tabeli Stan, bo mały krzaczek może mieć tylko jednego dużego krzaczka, i jeden wpis wystarczy.
No ja myślałem, że po to są Stany, żeby można se było pofantazjować, ale można sobie fantazjować na tematy wszystkie, oprócz przypięcia małych krzaczków do dużych.

I na tych krzaczkach rośnie tytułowa wata.

Etykiety: