2007-05-31

Zachciało mi się wziąć udział w owczym pędzie (co tak sam z nowym będę siedział jak połowa zespołu pojedzie do Hunlandii w wakacje, a może dostanę więcej kasy na plantacji jak przyjdę z papierami, albo nie), i z tego powodu updejtuję CVkę, najpierw przepisałem po angielsku na wuwu, potem, żeby bardziej zaszpanować zrobiłem xhtml strict, puściłem przez validatora, i validator powiedział, że a href nie ma atrybutu target, fajne misie w w3c siedzą.
Tak czytam sobie swoją CVkę, i nasuwa mi się stwierdzenie, że tak jak każdy Chińczyk powinien zrobić w życiu trampki, magnetofon i koszulkę, to chyba każdy programista wuwu pisał własny sklep, bibliotekę do baz danych i jeszcze jakieś ustrojstwo. Teraz na szczęście takie rzeczy są gotowe (jednak jakość bywa różna, czasem na poziomie Rowu Mariańskiego).
No a jutro może być interesująca, bo przyjdzie nowy.