2010-07-28

Przepykałem się przez Dawn Of War II dwa razy - na najtrudniejszym i najłatwiejszym poziomie, oberwałem w multipleju sromotnie, czekam aż Chaos Rising potanieje - jakby Euro było o połowę tańsze, to gry miałyby akceptowalne ceny do siły nabywczej wypłaty, co jakiś czas rzucam okiem na tak zwaną wartość dodaną, czyli Steam.
Zassałem demko Supreme Commandera 2, ładne, miłe, zainstalowałem kupionego wcześniej Supreme Commandera, też miłe, widać postęp pomiędzy pierwszą a drugą częścią, widać także postęp względem TA.
Wczoraj w oko mi wpadł Alien Swarm - izometryczna strzelawka za darmoszkę z którą patrząc po forum można zrobić bardzo dużo, całkiem bardzo bardzo miodne.
Niestety uświadamia mi powoli że Radeon 4770 nie był szczytem technologii jak go kupowałem i skłania do głebszych rozważań na temat CrossfireX, ciekawe czy w ogóle zadziała.

Etykiety:

dorzut