2007-08-22

Pracuję w centrum, to polazłem do kina. Na Transformersy. Duży chłopiec jestem i od początku lubiłem wielkie roboty. Zajebisty film. Robił go gościu który zrobił "Twierdzę" z Cage'em i Seanem Connery i to widać, muzyka czasem troszkę podobna, jeden z drugoplanowych aktorów też gra wojaka. Wojaki ogólnie fajne, tylko jeden miał jakieś dziwne cammo na mundurze - nie ACU/MARPAT, tylko małe plamki w jasnej tonacji. Główny aktor to nie cipa ze SpiderMana, tylko jakiś taki normalny gościu. Jego laseczka fajna jest, sporo scen tak od połowy klatki piersiowej w górę, a z twarzy podobna do Siostry Pani Mikołajowej ze Złego Mikołaja. Animacje komputerowe bardzo ładne, jednak Autoboty przegrywają z Decepticonami - najfajniejszy Autobot (Chevvy Camarro IIRC) jest słabszy od najfajniejszego Decepticona zmieniającego się w Buffalo. Ale najsłabszy Decepticon jest wręcz żałosny: maskował się jako Abrams, ale miał dodatkową wieżyczkę na szczycie tej normalnej, i ona się tak śmiesznie kolebała. Daliby se spokój. Dużo nawalanki, zrobionej bardzo fajnie w większości przypadków. Tylko zastanawiam się czy A-10 i AC-130U są w stanie rzeczywiście utrzymać skupienie tych 5 metrów, czy to tylko propaganda. Zajebisty film. A, i karta Klubu Nokia robi swoje, realna zniżka w Heliosie (dostaje się ją za IMEI komórki Nokii, kto robi na Plantacji to wie do czego piję). I o Nokii też wspominają w filmie :)

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Ten plamkowy mundur to (chyba) multicam. Albo cholernie znoszony UCP aka ACUPAT.

Mnie zdziwiło, że dzielny Marines dowodził silami powietrznymi.. ale może tak u nich sie dzieje.

5:12 PM  
Blogger kiloindia said...

Hmm, możliwe, że multicam - widziałem go na raczej ciemnych zdjęciach, a scena była w pełnym słońcu.
ACU nosiło większość wojaków i ja mam, więc wiem jak wygląda, i to nie było to, plamki nie był prostokątne/kwadratowe.
A co do Marine - może mieli rotację kontroli powietrznej, w końcu USMC też ma własne samoloty, to i obsługantów powinien mieć wyszkolonych :)

9:31 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Miałem racje - to multicam ;)

http://www.cryeprecision.com/multicam_transformers.htm

Szkoda ze tak cholernie drogie oryginaly sa skadinad :/

11:19 PM  

Prześlij komentarz

<< Home