2009-12-13

Przyszedł kolejny impuls do reanimacji trupa - rozpierdalająca do reszty strona www.
Jest sobie wydawnictwo które wydaje nawet fajne książki, tylko z dobijającymi poślizgami. Od praktycznie zawsze ich strona www była do dupy, a to działała wolno, a to gówno dało się znaleźć bez kombinowania, potem było nieco lepiej a ostatnio zmienili sobie layout, na taki: http://mag.com.pl/ (fantastyka, żadne zaskoczenie).
Podczas czytania niesamowicie wnerwiają mnie wszelkie mrygadełka. Jeżeli korzystam z jakiegoś foruma to animowane smajleje pierwsze idą do adblocka. A tutaj ktoś kreatywnie pokombinował i pierdolnął mrygadło tak, że jak się przewinie ekran to i tak to ścierwo widać.
Moje gratulacje, czegoś tak pracowcie spierdolonego jeszce nie widziałem.
W dupie mam co mi wydawnictwo chce zaproponować, to ja szukam czegoś na stronie wydawnictwa, jak będę chciał przeczytać katalog, to otworzę sobie katalog, aktualności to aktualności i tak dalej, mryganie jest przeciwskuteczne. Niestety teraz konkurencja weźmie i stwierdzi - zajebisty pomysł, mrygadło widać ochnaście procent dłużej niż jak walnie się je w tradycyjnym miejscu na górze, dzięki temu wszyscy będą w to klikali i kupowali i będziemy bogaci. Chybaście się na łby pozamieniali.

Pod Spodem: wyszło że to zwykły głupi animowany gif.
|http://mag.com.pl/pliki/*750x100.gif|
Ciekawe czy jest wystarczająco generyczne.

Edit albo Pod Pod Spodem: Mrygadło:

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Bylem na stronce i nic nie mrugało. Może wzięli sobie do siebie Twoje uwagi.

6:36 PM  
Blogger kiloindia said...

Dorzuciłem mrygadło do posta, żeby nie było.

W sumie skoro rzuciłem reklamę, to jeszcze fragment do przeczytania, może ktoś kupi, bo wydawnictwo rzeczywiście fajne rzeczy puszcza: http://www.mag.com.pl/ksiazka_fragment.php?id=162

8:08 AM  
Anonymous YaaL said...

Przy geniuszu tfurcuf www Fabryki Słów ci się chowają.

10:27 PM  

Prześlij komentarz

<< Home